jabjab 2010.01.21. 14:36

Mobilra

 Eddig, ha megláttam egy jó kis alkalmazást az iPhone telefonomra, akkor irány az iTunes, letöltés, telefont géppel összeköt és huss.

De lehet ezt egyszerűbben is, mondjuk a telefonon megjelenő hirdetésre katt, majd felinstall a gépre a progit. Mindezt mondjuk a kávézóban, vagy villamoson ülve.

A Google AdWords eddig is lehetővé tette hogy külön célozzuk a mobil eszközöket, ez kibővült azzal, hogy választható a mobil oprendszere (Android, iPhone és Palm).Vagyis érdemes lesz külön létrehozni egy kampányt a mobil eszközöknek, és az azon való büngészéseket célozva.

Vajon miért éppen most jöttek ki ezzel a fícsörrel? (Ja, hogy a Nexus most jött ki?)

AdWords Google

 

 

 

 

 

 

 

Íme a dolgok technikája. AdWords accountban, beállítások, azon belül a mobilok, és ott beállítható hogy milyen oprendszerre, valamint hogy milyen Kanadai vagy US mobilszolgáltató rendszerén futó telefonokra jelenik meg a hirdetés. Automatikusan ott lesz a Letöltés link azt alján (az url helyett), és elvisz értelemszerűen az adott online boltba (iTunes, Android Market, stb)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Magyar hirdetők még NE keressék, majd pár év múlva talán...

 

A hivatalos bejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://jabjab.blog.hu/api/trackback/id/tr481690213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása