2010.01.21. 14:36
Mobilra
Eddig, ha megláttam egy jó kis alkalmazást az iPhone telefonomra, akkor irány az iTunes, letöltés, telefont géppel összeköt és huss.
De lehet ezt egyszerűbben is, mondjuk a telefonon megjelenő hirdetésre katt, majd felinstall a gépre a progit. Mindezt mondjuk a kávézóban, vagy villamoson ülve.
A Google AdWords eddig is lehetővé tette hogy külön célozzuk a mobil eszközöket, ez kibővült azzal, hogy választható a mobil oprendszere (Android, iPhone és Palm).Vagyis érdemes lesz külön létrehozni egy kampányt a mobil eszközöknek, és az azon való büngészéseket célozva.
Vajon miért éppen most jöttek ki ezzel a fícsörrel? (Ja, hogy a Nexus most jött ki?)
Íme a dolgok technikája. AdWords accountban, beállítások, azon belül a mobilok, és ott beállítható hogy milyen oprendszerre, valamint hogy milyen Kanadai vagy US mobilszolgáltató rendszerén futó telefonokra jelenik meg a hirdetés. Automatikusan ott lesz a Letöltés link azt alján (az url helyett), és elvisz értelemszerűen az adott online boltba (iTunes, Android Market, stb)
Magyar hirdetők még NE keressék, majd pár év múlva talán...
Szólj hozzá!
Címkék: mobile targeting
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.